POLÍTICA DE CALIDAD

El Colegio Panamericano ha establecido un sistema de gestión de la calidad que le permite:

  • Formar Integralmente a los estudiantes fomentando creencias institucionales como: el liderazgo, el aprendizaje continuo, la responsabilidad social y la adaptabilidad, para que persigan sus sueños con pasión.

  • Ofrecer servicios educativos con énfasis en formación bilingüe estandarizados frente a modelos internacionales de calidad en educación (AdvancED).

  • Fortalecer continuamente la cultura de servicio al cliente a partir de un equipo humano especializado de alto desempeño y con sentido humano, que se capacite continuamente para liderar y mejorar procesos.

  • Mantener el prestigio y buen nombre del Colegio, asegurando el nivel de matrículas necesario para correcta operación de la organización.

  • Cumplir con los requisitos legales y reglamentarios vigentes aplicables.

  • Garantizar la adecuada implementación y mantenimiento del sistema de gestión.

 

QUALITY POLICY

Panamericano School has established a quality management system that allows it to:

  • Integrally train students by fostering institutional beliefs such as: leadership, continuous learning, social responsibility and adaptability, so that they pursue their dreams with passion.

  • Offer educational services with emphasis on bilingual training against international models of quality in education (AdvancED).


  • Continually strengthen the culture of customer service backed by a specialized human resource of high performance and human sense, which is continuously trained to lead efficiently and to improve processes.

  • Maintain the prestige and good name of the School, ensuring the necessary level of student enrollment for proper operation of the organization.

  • Comply with applicable legal and regulatory requirements.

  • Guarantee the adequate implementation and development of the management system.